четверг, 20 июля 2017 г.

Jonáš, Poloz, Rada. Nové tváre sa už v Plzni udomácňujú

Jonáš s Radou, obaja odchovanci Sokola Kobylisy, si len krátko odskočili domov, Moravák Poloz už zostal v Plzni.Teraz už bojujú všetci prvý týždeň spoločne. "Je paráda, že to máme len kúsok bet 365 do haly," pochvaľoval si Josef Jonáš.

Zatiaľ čo jeho dvaja parťáci hodlajú v Plzni spojiť hádzanú so štúdiom na vysokej škole, on zatiaľ váha.

"Všetko je to v rokovaní," šibalsky sa pousmial pri ceste z Rakúska ľavoruký hádzanári, ktorý strávil posledné dva roky v Lovosiciach.

Jeho prestup do Plzne bol zvlášť pikantné, lebo práve tento tím bol tento rok súperom Talentu vo finále extraligy. "To už som o záujme Plzne samozrejme vedel, ale na môj výkon to nemalo vplyv," tvrdí Jonáš, ktorý už s majstrovským Talentom absolvoval kondičné sústredenie v Latschau a hneď vypozoroval veľkú zmenu oproti Lovosicím.

"Dostali sme poriadne zabrať.Spočiatku som si musel zvykať na vyššiu tréningové tempo, "priznal Jonáš. V rovnakom duchu hodnotil pobyt v Alpách aj jeho nový spoluhráč a zároveň konkurent na pravej strane zostavy David Poloz. "Záťaž bola určite bet365 bonus vyššia ako som bol zvyknutý zo Zlína," prikyvoval hlavou mladík, ktorý do sústredenie naskočil rovno z dovolenky na Bali.

"Chvíľku mi trvalo než som sa dostal do tempa," pripustil niekdajší elitný strelec Zlína, ktorého podľa jeho slov sledoval plzeňský Talent dva roky. "Teraz, keď mne končila zmluva, dostalo v zime rokovaní konkrétnejšie obrysy. A ja som neváhal.Zvažoval som síce aj iné varianty, ale Plzeň z toho vyšla jasne najl epšie, "tvrdí Poloz, ktorý priznal, že bol unesený prostredím, v ktorom prebiehalo kondičné sústredenie. "Bolo to úplne niečo iné, než jssem doteraz zažil," chválil si pobyt v turistickej oblasti Montafon.

Spoločne s Jonášom nešli tak úplne do neznámeho prostredia. Talent poznali z extraligy, navyše sa v minulej sezóne stretávali na reprezentačných zrazoch s plzenským pivotom Jakubom strýkom. "Ešte predtým som poznal z bet365 stavky juniorky aj škvary (Milana Škvařila) a Mikyho (Michala Tonar)," doplnil Poloz, ktorý obdivuje severskú hádzanú. A raz by ho lákalo angažmán v Nórsku, kde jeho otec Dušan trénuje.

Keď sa ale ozvala majstrovské Plzeň, okamžite jej kývol. "Každý rok hrá o titul.Veľkým lákadlom bol aj kontakt s Európou v pohárových zápasoch, "vypočítava Poloz.

Podobne iste zmýšľajú aj ďalšie nové tváre v kádri majs trovského Talentu Plzeň.

Teraz bude len na nich, ako rýchlo zapadnú do zohraného mančaftu. Šancí na pravej strane dostanú určite dosť. Zvlášť, keď sa ľavák Petr Linhart až zotavuje po operácii bet365 mobil kolena a do hry naskočí až po Vianociach. "Už za tých pár dní som poznal, že je tu skvelá partia.


Nemôžem si vôbec na nič sťažovať, chlapci sú super a to verím, že to bude ešte lepšie a lepšie, "pochvaľoval si Poloz.

bet365

Комментариев нет:

Отправить комментарий